donderdag 1 februari 2018

W.I.P. donderdag / W.I.P. thursday

Een dagje later dan normaal maar hier weer het wekelijkse overzicht van waar ik mee bezig ben.
Ik ben met iets heel anders begonnen, diamond painting.
Ontzettend leuk om te doen en zoals je ziet zit ik bijna op de helft van mjn eerste painting.

A day later then usually but here's the weekly update to show you what I'm making.
I've started with something new, diamond painting.
Very nice to do and as you can see I'm allmost halfway my first painting.

Even een close-up zodat je goed ziet hoe dit in elkaar zit.
Er gaan er zeker meer volgen na deze.
Willen jullie hier meer over weten laat dat dan weten in een reactie dan maak ik er een apart blogje over.

A pic to show you how it's made.
I'm sure I'll be making more.
If you like me to tell more about this let me know and I might make a blogpost about it.

Mijn sokken, bijna klaar, deze moet nog één toer.
Superfijn patroon, sok zit ook goed qua maat maar volgende keer maak ik deze wel smaller zodat hij meer aansluit.

Almost ready, my socks, one more row to go.
Really love this pattern and the fit is good as well though next pair I'll be using less stitches to make it a bit more snuggly.

Droomdeken 2.0, ik ben begonnen zoals je ziet.
Meer informatie over het patroon vind je op de site van Wolplein.

Droomdeken 2.0, I've started as you can see.
More info about this Cal on the webpage of Wolplein.

Deze Cal is klaar, het werd een sjaal.
Nou zeg ik klaar maar dat is niet helemaal waar want zoals je kunt zien moet de sjaal nog geblockt en er zijn nog veel draadje die weggewerkt moeten worden.

And this one is finished, it turned out to be a shawl.
Well I said finished but as you can see I need to block and sew in ends.

De laatste toer deed ik een beetje anders want mijn restje was te kort.

My last row is it bit different as I didn't have enough of the green left.

En ik kocht gisteren dit leuke boekje.
Vol met simpele en wat minder simpele haakpatroontjes voor het maken van doekjes.
Aangezien ik nog steeds een bak katoentjes heb liggen leek dit mij wel leuk om te maken.
Binnenkort dus doekjes.

Yesterday I found this book and decided to buy it as I still have lots of cotton left and I think it's noce to make these so you might see cloths next time you check the blog ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten