woensdag 24 januari 2018

W.I.P. woensdag/ W.I.P. wednesday


En ook deze week een overzicht van waar ik momenteel mee bezig ben.
Zoals je ziet is de Birds of Paradise sjaal klaar.
Mocht je het blogbericht hierover gemist hebben.....Klik!

Because it's wednesday again....here's the list of what I'm making atm.
As you might have noticed the Birds of Paradise shawl is complete.
Just in case you've missed this........Check here!

Flower Fandango Flavor...we zijn inmiddels bij dag 8 en zoals je ziet ben ik nog niet klaar met de opdracht van vandaag.
Het is een erg leuk patroon om te maken en ineens is het geen vierkant meer.
Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Meer info over deze Cal: zie hier
Ik maak deze trouwens van allerlei restjes katoen.

Flower Fandango Flavor.....day 8 allready and, as you can see, I've just started today's part.
It's a very fab pattern to crochet and surprise.....it's not a square anymore.
I can't wait to see how it will look in the end.
More info about this Cal.......check here
Btw I'm using leftover yarn for this project.


Persian Tiles, zoals je ziet ben ik hier niet veel verder mee gekomen.

Persian Tiles....haven't done much for this one in the last week.

Le Becque socks, superleuk patroon en hierdoor ben ik weer helemaal into sokken haken.
Meer info: hier

Le becque socks, lovely pattern and it gave me back my mojo to crochet socks.
More info: here

Zoals ik al schreef heb ik de smaak van het sokken haken te pakken.
Toen ik dan ook las over de Get Hooked On Socks Collection 2018 van Ashley Leither was ik meteen enthousiast.
Je krijgt elke maand een patroon voor het haken van sokken en een bonus patroon dus 13 patronen in totaal.
Ik ben inmiddels begonnen aan de Sparkling Socks (het patroon van deze maand).
De patronen zijn overigens ook los te bestellen.
Garen is wederom Drops Fabel.

Like I wrote before; I really like to crochet socks atm.
When I read about the Get Hooked On Socks Collection 2018 by Ashley Leither I knew I wanted to join.
With this collection you receive a crochet pattern for socks each month and there's a bonus pattern so you get 13 patterns to crochet socks.
I've started with the Sparkling Socks (pattern for this month)
It's also possible to order just one pattern.
The yarn I'm using is Drops Fabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten