woensdag 8 november 2017

Vrolijk en warm

Ik zie dat ik al een tijdje niets gepost heb en dat terwijl ik wel van alles gemaakt heb.
Zo was daar een vos met regenjas voor de herfsttafel op school, een trui, warme sloffen en een heerlijke warme sjaal.

Ik zocht al een tijdje naar een sjaal die ik bij mijn knalrode jas kon dragen maar kwam steeds niet verder dan zwart en dus droeg ik al jaren een zwarte sjaal bij mijn rode jas maar eigenlijk vond ik dat best saai.

Ik nam een duik in de wolbakken en viste daar 4 bollen Andes, 1 bol Big Delight en 1 bol Alaska uit (alle garens van Garnstudio/Drops).
Verder pakte ik een haaknaald 7 en een haaknaald 5,5 en ging aan de slag.

Ik ben zeer blij met het resultaat, de kleuren zijn erg moeilijk te vangen maar vrolijk en warm en passend bij het knalrode van de jas.

Binnen kort een blog over de trui met katjes ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten