zondag 30 april 2017

In de bladen

Een aardig pakketje deze keer waarvan ik natuurlijk weer de highlights laat zien.
De tijdschriften deze keer zijn Tunisch Haken, Crochet Now, Amigurumi en Love of Crochet.

Love of Crochet, ik ben blij verrast door dit tijdschrift uit Amerika.
Mooie patronen en het blad is mooi vormgegeven.
Ik bestel trouwens mijn buitenlandse tijdschriften bij Newsstand mocht je zelf op zoek zijn en het niet kunnen vinden.
Wat meteen opviel toen ik het blad kreeg was dit leuke vestje wat ook op de voorkant staat, in het mandala-thema en ik zie mijzelf wel in zón vestje gehaakt in een zomers katoentje in zachte kleurtjes.

En leuk tasje voor je als je niet veel hoeft mee te nemen en een prachtige omslagdoek waarmee je zeker de show steelt.

En ook deze patroontjes vind ik superleuk; een eenvoudige en heerlijke lange sjaal die versierd is met een kolibri en een leuke top waar ik persoonlijk een hemdje onder zou dragen in een flink afstekende kleur.

En het laatste patroon van dit tijdschrift wat ik wil uitlichten is dit vest, ik zo het zelf overigens een stuk korter maken maar dat is natuurlijk prima zelf aan te passen.

Even nog een kort fotooverzicht van de patronen in dit nummer, ik ben er erg blij mee en hoop binnenkort iets uit deze uitgave te haken.

Bij Crochet Now zit deze maand een tijdschrift met Stylecraft patronen.
Hierboven zie je een mooie uitvoering van een deken.

Dit tasje staat hoog op de wensenlijst van Isis en ik moet zeggen dat ik dat zeker begrijp want wat is ie leuk.

Er begint een nieuwe CAL in dit tijdschrift waarvoor heel wat vierkantjes gehaakt kunnen worden ;)

En een leuke Hippiebus, verder vind ik er deze maand niet heel veel speciaals aan.

Met het Amigurmi tijdschrift kan ik snel zijn.
Het staat vol met leuke diertjes die je hierboven allemaal ziet.

En tot slot wat plaatjes uit Tunisch Haken deel 2.
Al een tijdje heb ik het voornemen om dit te gaan proberen en de aankoop van dit tijdschrift leek mij een goed begin.
Bovenstaande sjaal vind ik er bijvoorbeeld leuk uitzien.

Ook deze opengewerkte sjaal ziet er leuk uit voor de wat mooiere dagen.


Ook op de lijst van dit moet ik toch eens gaan doen zijn leuke breiwerkjes, bovenstaand boek kwam ik tegen in de bibliotheek en er staan superleuke dingen in.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten