zaterdag 1 april 2017

In de bladen

Het is weer tijd om wat magazines te bespreken.
Zoals altijd richt ik mij een beetje op de highlights (althans in mijn ogen).
Deze keer kocht ik Filati en Simply Haken.
Bij Simply Haken zit deze keer een extra patronenboekje en een rolmaatje in een hartjesvorm.

Filati is een magazine van LanaGrossa een fabrikant van hele mooie garens.
In het boekje staan vooral breipatronen maar ook een paar haakpatronen.

Prachtige sfeerfoto's en mooie duidelijke patronen.

Veel opengewerkte truitjes.

Ook de marine look is er weer maar dan een beetje stoerder door de "gewassen look".

Dit vind ik wel erg leuk een gehaakt kabeltruitje.
Kortom een mooi magazine vooral voor de breiliefhebbers, toch maar weer een keer de breipennen tevoorschijn halen binnenkort.

De Simply Haken is deze keer sprookjesachtig.
Met oa deze luchtballonnen voor aan de muur.
In hetzelfde artikel vind je ook een wolkenkussen, mandjes, een lamp, een kapstok en

Deze geweldige sloffen!
Zo gaaf die gaan op mijn lijst.

Dit vind ik een opvallende advertentie, ik dacht even aan een 1-april grap maar dat is het blijkbaar niet.
Via crowdfunding wordt er geld ingezameld voor het ontwikkelen van deze bijzondere app waarmee je.....
een avatar van jezelf kunt haken.
Klinkt supervet toch?
Meer informatie vind je op http://megurumi.nl/
Ik ben erg benieuwd in ieder geval.

Leuk een artikel over bamboe....laat ik nou net bamboespulletjes hebben besteld....
Daarover dus binnenkort meer ;)

En daar is ie dan toch, weliswaar alleen het patroon maar goed.
Deze eenhoorn stond een tijdje terug in de engelse versie van dit magazine, je kreeg dit als zelf maken pakketje bij het magazine en ik vond het toen al een erg leuke eenhoorn.
Nu staat dus het nederlandse patroon in deze editie.


Hier kan ik wel erg blij van worden, zo'n trui komt op mijn lijst.

Bijna Pasen, wie nog tijd heeft kan deze leuke haas maken.
Overigens zo'n haas is ook na Pasen nog erg leuk.

In het extra boekje staan 9 patronen waaronder dit mooie vest.

En een leuke boho poncho.
De boholook is nog steeds razendpopulair dus wel een aanrader en heerlijk om even snel aan te trekken over je bikini bij het halen van een ijsje of over een top als het wat killer is in de avond.

Tot zover het kijkje in de bladen van deze keer.
Ik ga gauw weer verder met mijn projekten zodat ik binnenkort weer wat kan showen.
Daarnaast kom ik binnenkort ook met een "uit Aziƫ" blogreeks waarin ik mijn Aziƫvondsten (lang leve het onlineshoppen) ga laten zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten