donderdag 13 april 2017

AliExpress deel 1

Ik schreef het al eerder....
en hier is dan deel 1 met aankopen die ik bij AliExpress deed.
Deze keer sieraden; ik heb niet zo heel veel met sieraden, behalve dan met mijn ringen waar ik erg aan gehecht ben, 2 zilver met de namen van mijn kinderen, de originele LOTR-ring en eentje van IOSIF. Voor de rest vind ik kettingen en armbanden leuk maar dan wel gewoon goedkoop graag, anders vind ik het alleen maar zonde als er weer eens iets mee gebeurd.
Zit je ook zo in elkaar? Dan kun je bij AliExpress denk ik genoeg leuks vinden.

Ik bestel met regelmaat bij AliExpress en meestal naar volle tevredenheid.
Onlangs bestelde ik een aantal sieraden, ze zijn nog niet allemaal binnen maar hier alvast wat ik al ontvangen heb met de linkjes.
Dat is ook meteen het nadeel van AliExpress soms duurt het echt heel erg lang voordat iets aankomt.

Bovenstaande ketting  kocht ik voor 2,51 inclusief portokosten.
Ik vind het echt een superleuke ketting die het erg goed doet op een simpel strak shirtje bijvoorbeeld.
Stevige kwaliteit, netjes afgewerkt, top dus.

LOTR-fans zien het meteen, de ketting van Arwen. 
De 'Echte' is nogal aan de prijs en ik ben bang dat zo'n ketting ook als het een dure is nogal snel stuk zal gaan. Kind die eraan trekt, blijven hangen aan je kleding, etc.
Toen ik dan ook deze nepperd tegenkwam voor 1,24 kon ik deze niet weerstaan.
Resultaat is een prima duplicaversie, had van mij iets minder glimmend gemogen maar verder is het een mooie uitvoering.
De ketting zelf heeft een leuke 'draaing' wat het net even anders maakt.

Tja ik kon niet kiezen en koos er 2 ;)
Voor de prijs kon dan wel, ik betaalde 56 cent per stuk.
Helemaal leuk met een vintage look.
Mijn dochters vinden ze supergaaf en willen ook heel graag zo'n boomketting.

En als laatste in dit deel, voor de Harry Potterfan meteen duidelijk natuurlijk.....
De Snaai!
Ik betaalde 38 cent voor deze armband en ben zeer verrast door de uitvoering.
Erg mooi afgewerkt en de 'veerdetails' aan beide kanten van de vleugels zijn ook goed gedaan.
Niet te glimmend of te nep en zeer bescheiden van formaat.

Tot zover mijn shoplog met sieraden die ik kocht bij AliExpress.
In de planning staan shoplogs met haak/breigerelateerde artikelen, een experiment met plantenzaadjes, meer sieraden, etc.

Ook hoop ik binnenkort weer wat haakwerk te showen, ik werk momenteel aan een aantal verrassingen en tja die kan ik dus nog niet laten zien, maar zodra dat wel kan komen ze op mijn blog.

Waar ik ook erg benieuwd naar ben is jullie aankopen bij Ali......dus vertel vertel vertel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten