dinsdag 29 maart 2016

Een doos vol Drops Paris


Weet u het nog?
De doos vol Drops Paris waarvan ik dacht een deken te maken.
Inmiddels is het een omslagdoek geworden ;) 
En er is nog aardig wat over voor pannenlappen en/of een tas, althans ik denk dat dat het wordt.

Het garen was aangekocht om een zomerjurkje te maken (niet gemaakt), zomerhoedjes (ik maakte er 1) en een vest (ik maakte er wel een vestje van maar niet degene die ik eigenlijk bedoeld had).
Ik begon meerdere malen aan rondjes en 6 hoekjes maar telkens besloot ik dat dat het toch niet ging worden.
Laatst maakte ik er ook een korte poncho van.
En nu dan toch een omslagdoek waar ik erg blij mee ben.



Ik maakte vandaag ook nog wat foto's van de poncho en de Fenna omslagdoek.



Het wachten is op het eerste deel van de Drop CAL die vandaag als het goed is gaat beginnen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten