maandag 14 maart 2016

Dromerig



De afgelopen tijd hadden wij hier om toerbeurt de griep, er kwam dus niet heel veel uit mijn handen qua handwerken.
Tussendoor hielden we ook het partijtje voor Isis en vierde we de 2de verjaardag van Morris.

Maar goed nu heb ik weer wat af om te laten zien aan jullie.

Van het Kruidvat verloopgaren, acryl, maakte ik een dromerige sjaal.
Patroon komt uit het boek Kant Haken van Sascha Blase-van Wagtendonk.
Een simpel patroontje met een superleuk resultaat.
Ik gebruikte 3,5 bol garen, voor de snelle volgers ik heb dus nog genoeg om er nog eentje te maken ;)
Haaknaald 6,5.
Ik ben tevreden met het resultaat, de steek vind ik heel erg leuk en ook het garen valt niet tegen.
Het is heerlijk zacht, wel wat pluizig maar dat maakt het extra dromerig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten