vrijdag 18 maart 2016

Atardecer, The Meadow, Frida's Flowers en Hexagons

Atardecer, een patroon van Garnstudio gehaakt met Garnstudio Drops Paris.
Langer had ik mooier gevonden maar ik had 5 bolletjes, volgens patroon 4 nodig, maar eigenlijk dus nog meer nodig voor een mooiere maat.

Toch vind ik het resultaat leuk en aangezien er veel meer van dit soort patroontjes te vinden zijn komt er vast nog wel een keer zoiets van mijn naald.
Het patroon vind je hier:
http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=6508&cid=7

Garnstudio/Drops gaat ook een CAL, crochet a long, organiseren, de eerste van dit merk.
Ik zag de kleurtjes en was meteen verliefd, in het echt nog sprankelender en wat een fijn garen.
Verder is het eindresultaat een mysterie, enige wat bekend is is dat het een deken gaat worden.
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van wat er gebeurd met deze bolletjes.
De CAL start op 29 maart 2016.
Je vind hier de info over deze CAL;
http://www.garnstudio.com/lesson.php?id=40&cid=17

En toen zag ik op het wereld wijde web deze foto voorbij komen.
Wow wat een gave deken.
Het bleek ook een CAL, deze is van Stylecraft en heet Frida's Flowers.
Twijfel sloeg toe, 2 CAL's en tja de prijs van dit pakket was ook best een uitgave...
na een paar dagen dubben besloot ik wel mee te doen maar dan met ander (goedkoper) garen; Supersoft van Zeeman.
Hieronder zie je mijn keuze, ik heb de kleuren ook een beetje anders gekozen.

Hier vind je de info:
http://www.stylecraft-yarns.co.uk/pdf/Frida%20Flower.pdf

Ook van deze CAL hou ik je uiteraard op de hoogte.
De CAL start op 5 april 2016.

En toen lag er nog een aardige lading Garnstudio Drops Paris in de kast, ooit teveel gekocht maar fijn garen dus komt vanzelf een keer een leuk project voorbij.
Ik ben er nu hexagons van aan het haken, geen idee hoever ik kom met mijn lading maar wellicht kan ik ze tot een leuke deken (oeps 3 dekens tegelijk) aan elkaar zetten.

Kortom er komt heel veel leuks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten