vrijdag 4 maart 2016

Action, groots in kleine prijzen




Regelmatig loop ik even bij Action binnen en vaak vind ik wel wat leuks voor weinig.
Momenteel ben ik bezig met het restylen van de kinderkamers en dan is Action net als de kringloopwinkel een van mijn vrienden.

Deze week is de spuitverf in de aanbieding, voor een bus betaal je 1,49 en er is aardig wat keuze in kleuren en daarnaast kun je nog kiezen uit metallic, hoogglans en matte finish.
Ik heb de zilverkleur inmiddels getest en daarmee het eerste item voor Morris zijn kamer gemaakt.

Het bekende Ikea krukje/opstapje kreeg een nieuwe look.

Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Ik nam ook 2 emmertjes grey-wash mee, 3,95 per stuk.
Hiermee wil ik de kast en commode een nieuwe look geven, moet nog uittesten of dit gaat werken zo of dat ik beide eerst volledig moet afschuren.

En ik nam koord mee zodat ik dit kan omhaken, grote trend momenteel bij de hakers.
Meestal maakt men een tas, ik ga voor een opbergmand voor de kinderkamer.
Koord wat ik kocht is 8mm en er zit 12 meter op een spoel voor 1,95.
Garen had ik nog liggen, restantjes zat om een mand te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten