maandag 29 april 2013

Kabouterrokje

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het medeleven n.a.v. mijn vorige blogbericht.
Het doet mij zeer goed.

Gisterenavond vond ik mijzelf genoeg hersteld en kwam de machine weer op tafel ;)
Ik maakte een strokenrokje uit Knippie 1 van dit jaar.
Volledig van restlapjes; Stenzo kabouters en Michael Miller dots.
\De elastieken band verving ik door een strook boordstof waar ik elastiek doorheen deed.





Ze weigerde te gaan staan voor een foto dus jullie moeten het hier mee doen.

Binnenkort meer naaicreaties, de uitslag van de Vanish-test en een nieuwe test.

Totaal: 36 stuks



2 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje van een rokje. En ideaal lijkt me om restjes op te maken. Ik ga maar eens op zoek naar het patroon.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een doddel van een rokje. Leuk die lieve stofjes bij elkaar. In een wip heb je een vrolijk rokje. Hahaha, dat de dame niet wilde staan snap ik wel, die was veel te lekker aan het spelen!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen