vrijdag 8 maart 2013

Oeps


In Knipmode juli 2012 stond een gaaf jurkje.
Die ging ik maken van mijn aardbeitjesstof.
Ik besloot het patroon aan te passen en de rits op de rug te maken omdat ik dan fijner vind.
En warempel de rits en voering gingen deze keer helemaal goed en mooi.
Maar toen gebeurde het......ik ging de jurk even passen voordat ik de zoom erin zou zetten.
Ik kwam met heel heel heel veel moeite in de jurk maar eruit dat ging niet meer.
Dus gewacht tot Jan thuiskwam en die heeft mij met veel moeite bevrijd.

Tja een rits van 22cm kan prima onder je arm maar op de rug is dat natuurlijk veel te kort.

Dat wordt dus jurk grotendeels uithalen en rits verplaatsen naar de zijkant.

Verder is het een erg mooi en passend model maar de foto aan daar moeten jullie even op wachten.

1 opmerking:

  1. Oh, hémel wat een bak. Maar goed dat je geen afspraak ergens had, had je er gezeten met een jurk zonder zoom. Hoewel tegenwoordig kan alles hè.

    Nu zit die jurk wel prachtig gegoten, ik ben héél benieuwd als je hem aanhebt.

    Groetjes, Collie

    P.S. Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik het een snoes van een modelletje en stofje vind!!

    BeantwoordenVerwijderen